Wykorzystujemy pliki cookies. Moїna je zablokowaж. Wiкcej informacji w naszym Regulaminie i Polityce Prywatnoњci.
logo

Kim jesteśmy i kto jest administratorem danych?

Właścicielem strony internetowej vojta.org.pl (zwanej dalej „Serwisem”) jest Beata Mrosek-Sikora prowadząca własną, jednoosobową zarejestrowaną działalność (nr. ewid. 84843) w zakresie fizjoterapii pod nazwą Terapia Neurorozwojowa i Neurorehabilitacja z siedzibą w Katowicach przy ul. Gromadzkiej 59.

Jaki jest cel działa Serwisu i ewentualnego zbierania i przetwarzania danych Użytkowników?

Serwis ma charakter informacyjny. Jest publikowany w internecie celem umożliwienia potencjalnym pacjentom oraz ich opiekunom zapoznania się z profilem prowadzonej działalności w zakresie rehabilitacji, posiadaną specjalizacją, doświadczeniem zawodowym i kwalifikacjami oraz zasadami korzystania z usług w zakresie fizjoterapii. Ponadto Serwis umożliwia rejestrację i ustalenie terminu skorzystania z usług rehabilitacji z użyciem mechanizmów rejestracji online.

Czy Serwis pozyskuje dane o Użytkownikach i w jakim celu?

Tak, Serwis pozyskuje pewne informacje o Użytkownikach oraz ich zachowaniu w następujący sposób:

  • poprzez zapisywanie w urządzeniach końcowych Użytkowników plików cookie (tzw. "ciasteczka") generowanych przez Serwis i jego Zaufanych Partnerów,
  • poprzez gromadzenie logów serwera operatora hostingowego H88 S.A. funkcjonującego pod adresem http://www.hekko.pl,
  • poprzez zbieranie i przechowywanie informacji dobrowolnie wprowadzonych przez Użytkownika do formularzy dostępnych na powiązanej z Serwisem stronie Zaufanego Partnera służącej do umówienia wizyty i skorzystania z usług w zakresie rehabilitacji.

Szczegółowe informacje o plikach cookies

Serwis używa plików cookies. Są to pliki instalowane na urządzeniach takich jak komputer czy smartphone osób korzystających z Serwisu (Użytkownik). Pliki te mają charakter danych informatycznych i są instalowane w celu administrowania serwisem, zapewnienia bezpieczeństwa i utrzymania tak zwanej sesji użytkownika oraz dla celów analitycznych i statystycznych. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer. Podmiotami zamieszczającymi na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującymi do nich dostęp jest Właściciel Serwisu oraz Zaufani Partnerzy.

W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika. Pliki „cookies” są stosowane dla celów technicznych aby zapewnić odpowiednie działanie strony, zapewnić bezpieczeństwo, zapamiętać czy wyraziłeś określoną zgodę i utrzymać tzw. sesję  kiedy odwiedzasz stronę internetową. Pliki „cookies” stosujemy również dla celów statystycznych i analitycznych: umożliwiają one badanie statystyk ruchu na stronie oraz sprawdzanie źródeł tego ruchu. Analizy te pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu docierają do Serwisu (źródło przekierowania), w jaki sposób korzystają ze stron internetowych, jakie informacje są przez nich najczęściej poszukiwane, jaka jest lokalizacja geograficzna Użytkownika, z jakich urządzeń i jakiego oprogramowania korzysta Użytkownik. W ten sposób możliwe jest ulepszanie zawartości i struktury Serwisu w odpowiedzi na potrzeby Użytkowników. Analizy te mają co do zasady charakter anonimowy.

Oprogramowanie do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) zazwyczaj domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać zmiany ustawień w tym zakresie. Przeglądarka internetowa umożliwia również usunięcie plików cookies. Możliwe jest także automatyczne blokowanie plików cookies. Szczegółowe informacje na ten temat zawiera pomoc lub dokumentacja przeglądarki internetowej.

Ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu a w niektórych wypadkach (jak próba umówienia wizyty w gabinecie) może spowodować uniemożliwienie wykonania określonego działania.

Informujemy, iż pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu mogą być wykorzystywane we współpracy Właściciela Serwisu i jego Zaufanych Partnerów (Google Analytics, Facebook i Facebook Connect, LinkedIn) przede wszystkim dla celów analitycznych i statystycznych, w celu umożliwienia uproszczonego logowania się do Serwisu za pomocą serwisów społecznościowych, umożliwienia umieszczanie komentarzy, publikowania i udostępniania informacji z użyciem mechanizmów mediów społecznościowych, jak również w wyniku zamieszczenia na stronie Serwisu wtyczki, tagu lub skrótu do stron mediów społecznościowych. W tym zakresie prosimy o zapoznanie się z polityką ochrony prywatności i wykorzystywania mechanizmów cookies: Google Analytics, Google Partner Sites, Facebook, LinkedIn, LinkedIn Privacy. Podkreślamy, iż niniejszy Serwis nie publikuje żadnych reklam, zatem nie przetwarzamy żadnych danych i nie zapisujemy na Twoim urządzeniu cookies o charakterze marketingowym, których celem byłoby profilowanie i dostosowanie treści do Twoich preferencji.

Zarządzanie plikami cookies: jak wyrażać i cofać zgodę?

Jeśli użytkownik nie chce otrzymywać plików cookies, może zmienić ustawienia przeglądarki. Zastrzegamy, że wyłączenie obsługi plików cookies niezbędnych dla procesów uwierzytelniania, bezpieczeństwa, utrzymania preferencji użytkownika może utrudnić, a w skrajnych przypadkach może uniemożliwić korzystanie ze stron www. W celu zarządzania ustawienia cookies wybierz z listy poniżej przeglądarkę internetową, której używasz i postępuj zgodnie z instrukcjami:

Edge
Internet Explorer
Chrome
Safari
Firefox
Opera
Android
Safari (iOS)
Windows Phone

Więcej informacji o plikach cookies

Dodatkowe informacje na temat plików cookies i innych technologii można znaleźć m.in. pod adresem wszystkoociasteczkach.pl

Logi serwera i stron

Informacje o niektórych zachowaniach użytkowników podlegają logowaniu w warstwie serwerowej. Dane te są wykorzystywane wyłącznie w celu administrowania serwisem oraz w celu zapewnienia jak sprawnej obsługi świadczonych usług hostingowych, w tym dla celów analitycznych i statystycznych. Log oznacza plik dziennika lub rejestr zdarzeń i jest to utworzony w chronologicznej kolejności zapis informacji o zdarzeniach i działaniach dotyczących systemu informatycznego, serwera, bądź komputera i strony www. Rejestr tego rodzaju tworzony jest w sposób automatyczny, niezależny od użytkownika. Logi znajdują zastosowanie w prowadzeniu analiz trybu pracy systemów informatycznych. Można na ich podstawie prześledzić tryb działania serwera, albo stworzyć statystyki. Logi pozwalają też na wykrywanie nieprawidłowości w systemie czy prób włamań do niego. Rejestry zdarzeń zapisywane są w osobnych plikach lub bezpośrednio do baz danych. Jeśli są umieszczane w plikach, mają rozszerzenie .txt. Logi tworzone są z różnym poziomem szczegółowości. Zwykle każdy pojedynczy wpis zawiera takie informacje jak: czas dokonania zdarzenia - data i godzina, rodzaj zdarzenia i kwalifikacja zdarzenia, np. ostrzeżenie, błąd, tekstowy opis zdarzenia, nazwa użytkownika wraz z adresem IP, dane o pobieranych plikach. Przeglądane zasoby identyfikowane są poprzez adresy URL. Dane tego typu nie są kojarzone z konkretnymi osobami przeglądającymi strony i są wykorzystywane jedynie dla celów administrowania serwerem oraz dla celów statystyczno – analitycznych. 

Dane Użytkowników ustalających wizytę z użyciem mechanizmów online

Użytkowników zamierzających skorzystać z usług rehabilitacji i ustalających wizytę z użyciem mechanizmów online informujemy, iż dane są przetwarzane na zasadach powierzenia przetwarzania Zaufanemu Partnerowi udostępniającemu usługę rejestracji wizyt i kalendarza zajętości. Formularz rejestracji danych umożliwia podanie: imienia i nazwiska rejestrującego wizytę, adresu e-mail, numeru telefonu oraz imienia i nazwiska dziecka w przypadku rejestracji dokonanej przez opiekuna prawnego. Ze względów technicznych i bezpieczeństwa przetwarzany jest również numer IP. Dane zbierane są i przetwarzane w celu dokonania rejestracji Użytkownika, następnie rezerwacji wizyty oraz uzyskiwania przez Użytkownika powiadomień i przypomnień o wizycie na podanych adres e-mail oraz numer telefonu, jak również w celu utrzymywania przez Właściciela Serwisu kontaktu z Użytkownikiem (np. w celu powiadomienia o odwołaniu wizyty czy też o dniach wolnych i urlopach personelu). Dane przechowywane są do czasu zakończenia umowy pomiędzy Zaufanym Partnerem i Właścicielem Serwisu a po zakończeniu umowy do czasu wygaśnięcia ewentualnych roszczeń prawnych w tym podatkowych i cywilnych. Informujemy, iż nie jest dokonywane profilowanie Użytkownika na podstawie dostarczonych danych, dane nie są wykorzystywane do celów marketingowych a w szczególności nie będą udostępniane podmiotom zewnętrznym dla celów marketingowych. Informujemy, iż podanie danych jest w tym wypadku warunkiem dokonania rezerwacji wizyty a brak podania tych danych uniemożliwi wykonanie tej czynności.

Czy moje dane są bezpieczne?

Przetwarzając dane osobowe dokładamy starań i stosujemy środki organizacyjne i techniczne zgodne z przepisami polskiego prawa aby Twoje dane były bezpieczne. Przede wszystkim na wszystkich stronach stosujemy szyfrowanie połączenia za pomocą certyfikatu SSL. Ponadto kontrolujemy aby dostęp do danych miały tylko osoby uprawnione a cel dostępu zawsze był prawnie uzasadniony. Dane powierzamy wyłącznie Zaufanym Partnerom w zakresie ściśle określonym w niniejszej Polityce Prywatności. 

Czy moje dane są wykorzystywane dla celów marketingowych? Czy są profilowane?

Informujemy, iż niniejszy Serwis nie publikuje żadnych reklam, zatem nie przetwarzamy żadnych danych i nie zapisujemy na Twoim urządzeniu cookies o charakterze marketingowym, których celem byłoby profilowanie i dostosowanie treści do Twoich preferencji. Twoich danych nie wykorzystujemy i nie będziemy wykorzystywać w celach marketingowych.

Czy moje dane mogą być komuś udostępniane?

Dane podlegają udostępnieniu podmiotom zewnętrznym wyłącznie w granicach prawnie dozwolonych. W szczególności informujemy, iż nie zajmujemy się sprzedażą czy udostępnianiem danych podmiotom zewnętrznym dla celów marketingowych. Twoje dane są udostępniane wyłącznie Zaufanym Partnerom (Google, H88 S.A., Facebook, LinkedIn, Nakiedy Sp. z o.o.) na zasadach ściśle określonych w niniejszej Polityce prywatności dla celów prawnie uzasadnionych i niezbędnych dla realizacji celu działania Serwisu. Przede wszystkim zwracamy uwagę, iż dane osobowe Użytkowników zamierzających skorzystać z usług rehabilitacji i ustalających wizytę z użyciem mechanizmów online są przetwarzane na zasadach powierzenia przetwarzania Zaufanemu Partnerowi udostępniającemu określoną usługę. Informujemy, iż Właściciel Serwisu może mieć prawny obowiązek udzielania informacji zebranych przez Serwis innym upoważnionym organom i instytucjom na podstawie zgodnych z prawem żądań w zakresie wynikającym z żądania.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z prawa do przeniesienia danych.

Z kim mogę się skontaktować w sprawie moich danych?

Kontaktuj się z Właścicielem Serwisu z użyciem podanych przez niego danych kontaktowych.

Prawo do skargi

Każdy użytkownik ma prawo wniesienia skargi do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

Wersja Polityki prywatności: 25.05.2018 r.

Regulamin

Regulamin określa zasady korzystania przez Świadczeniobiorcę (osoba korzystająca z usług Świadczeniodawcy posiadająca zdolność do czynności prawnych, w tym reprezentowania osobę niepełnoletnią) z usług konsultacji fizjoterapeutycznej i rehabilitacji, świadczonych przez Beatę Sikora prowadzącą własną jednoosobową jednoosobową zarejestrowaną działalność (nr. ewid. 84843, nr NIP: 634 203 83 68) w zakresie fizjoterapii pod nazwą Terapia Neurorozwojowa i Neurorehabilitacja z siedzibą w Katowicach przy ul. Gromadzkiej 59 (zwana dalej Świadczeniodawcą), w tym zasady związane z rezerwacją i odwołaniem umówionego terminu wizyty oraz zasady świadczenia usług konsultacji fizjoterapeutycznej na odległość. Przed skorzystaniem z usług konsultacji fizjoterapeutycznej Świadczeniobiorca zobowiązany jest zapoznać się z Regulaminem, który dostępny jest w gabinecie oraz na stronie internetowej vojta.org.pl

Usługi konsultacji zakresie fizjoterapii stacjonarnej

Usługodawca świadczy usługi fizjoterapeutyczne, w tym w szczególności w zakresie konsultacji fizjoterapeutycznych metodami specjalnymi rehabilitacji neurologicznej i terapii neurorozwojowej dla dzieci i dorosłych, w tym rehabilitacji uroginekologicznej, w formie stacjonarnej na terenie gabinetu zlokalizowanego przy ulicy Gromadzkiej 59 w Katowicach, w formie wyjazdowej w miejscu zamieszkania pacjenta oraz w formie konsultacji online (środkami komunikacji elektronicznej). Usługodawca oświadcza, iż posiada kwalifikacje i uprawnienia do świadczenia ww. usług opisane i aktualizowane na bieżąco na własnej stronie internetowej.

Zapisy na wizyty dla Świadczeniobiorców zgłaszających się po raz pierwszy wymagają kontaktu telefonicznego, po którym następuje rejestracja w systemie elektronicznej rejestracji wizyt wykonana przez Świadczeniodawcę. Zgłaszający się po raz kolejny samodzielnie ustalają terminy wizyt w systemie elektronicznej rejestracji wizyt.

Ustalona godzina wizyty jest godziną jej planowanego rozpoczęcia, jednakże Świadczeniodawca oświadcza, iż pomimo wszelkiej staranności w planowaniu świadczenia usług, ze względu na charakter prowadzonej działalności (która polega na rehabilitacji niemowląt, dzieci i dorosłych pacjentów niesamodzielnych o znacznym stopniu niepełnosprawności) może ona ulec przesunięciu.

Świadczeniobiorca wraz z opiekunem jest zobowiązany stawić się na planowanej wizycie z przynajmniej 10 minutowym wyprzedzeniem, w celu odpowiedniego przygotowania się do zajęć a w okresach w których występują znaczące  różnice temperatur, zaadaptowania organizmu pacjenta. W przypadku spóźnienia na umówioną godzinę ustalony czas realizacji usługi zostanie odpowiednio skrócony. W przypadku spóźnienia przekraczającego 20 minut wizyta ulega anulowaniu. Świadczeniobiorca zobowiązany jest do zapoznania się z niniejszym Regulaminem.

Płatności

Usługi realizowane przez Świadczeniodawcę są odpłatne zgodnie z cennikiem publikowanym na stronie internetowej vojta.org.pl oraz dostępnym w gabinecie. Za usługi konsultacji fizjoterapeutycznych stacjonarnych Świadczeniobiorca może dokonać płatności gotówką lub kartą płatniczą, otrzymując wydruk paragonu. Za usługi świadczone drogą elektroniczną Świadczeniobiorca wnosi opłatę z góry z użyciem dostępnego w systemie elektronicznej rejestracji wizyt modułu płatności online. Za wykonywane usługi Świadczeniobiorca może otrzymać fakturę, wystawioną na podstawie paragonów za okres do trzech miesięcy od daty usługi.

Odwołanie lub przesunięcie terminu wizyty jest wykonywane przez Świadczeniobiorcę samodzielnie z wykorzystaniem systemu rejestracji wizyt dostępnego online na stronie internetowej Świadczeniodawcy oraz za pomocą krótkich wiadomości tekstowych.

Odwołanie wizyty później niż na 24 godziny przed terminem ustalonej wizyty powoduje obciążenie Świadczeniobiorcy opłatą w wysokości połowy kosztu jednorazowej usługi, którą Świadczeniobiorca jest zobowiązany wnieść przelewem lub podczas kolejnej wizyty. W przypadku odwołania wizyty przez Świadczeniodawcę później niż na 24 godziny przed ustalonym terminem, obniżany jest koszt kolejnej wizyty o połowę kosztu jednorazowej usługi. Zasady te nie obowiązują w przypadku kontaktu telefonicznego lub poprzez krótkie wiadomości tekstowe SMS i odwołania wizyty za zgodą obu stron.

Usługi konsultacji fizjoterapeutycznej świadczone drogą elektroniczną (online)

Usługodawca świadczy usługi konsultacji fizjoterapeutycznych drogą elektroniczną z wykorzystaniem środków kontaktu teleinformatycznego (w tym: wideokonsultacja - przekaz audiowizualny z użyciem technologii MS Skype, czat – wymiana krótkich wiadomości tekstowych SMS telefonicznie lub z użyciem MS Skype, analiza udostępnionego na własnym dysku Google (lub innej technologii pracy z chmurze) materiału wideo, udostępnienie materiału wideo dla pacjenta na własnym dysku Google Świadczeniodawcy, konsultacja telefoniczna) bez kontaktu osobistego i bezpośredniego badania przedmiotowego.

Usługi konsultacji online są wykonywane wyłącznie na rzecz pacjentów przyjętych wcześniej i zarejestrowanych w kontakcie osobistym w czasie wizyty ambulatoryjnej w gabinecie lub wizyty wyjazdowej, którzy uzyskali podstawowe przygotowanie w technice wykonywania ćwiczeń fizjoterapeutycznych, zapoznali się z ograniczeniami, wskazaniami i przeciwwskazaniami, uzyskali informacje o możliwych powikłaniach i zdarzeniach niepożądanych oraz potwierdzili pisemnie ich przyjęcie w postaci oświadczenia składanego przy rejestracji. Przed uruchomieniem połączenia online Świadczeniodawca weryfikuje tożsamość Świadczeniobiorcy pobierając numer Pesel.

Terminy usług konsultacji fizjoterapeutycznych świadczonych drogą elektroniczną są dostępne i aktualizowane na bieżąco w systemie rejestracji wizyt na stronie Świadczeniodawcy.

Korzystanie z usług świadczonych online wymaga spełnienia wymagań technicznych współpracy z systemem teleinformatycznym Świadczeniodawcy: 1) urządzenie z dostępem do sieci Internet z systemem operacyjnym Microsoft Windows, MacOS iOS lub Android i minimalną prędkością łącza 1 Mbps, 2) zainstalowana aktualna wersja przeglądarki internetowej Chrome, Firefox, MS IE z włączoną obsługą aplikacji niezbędnych do poprawnego połączenia z systemem teleinformatycznym, 3) uruchomienie obsługi JavaScript (najnowszy i włączony JavaScript), 4) aktywny adres e-mail, 5) telefon komórkowy. W celu zapewnienia bezpieczeństwa danych Świadczeniodawca zapewnia połączenie ze stroną internetową udostępniająca system rezerwacji wizyt z wykorzystaniem protokołu SSL.

Świadczeniobiorcy przysługuje prawo zgłaszania zapytań, uwag i reklamacji w związku ze świadczeniem usług, w tym usług świadczonych online. Treść reklamacji powinna zawierać, co najmniej: 1) dane pozwalające na identyfikację Klienta: imię i nazwisko, PESEL, adres e-mail lub adres korespondencyjny, na który ma być wysłana odpowiedź, 2) określenie przedmiotu reklamacji, 3) wskazanie daty zaistnienia zdarzenia świadczącego o nienależytym wykonaniu usługi. Reklamacje należy kierować na adres poczty elektronicznej Świadczeniodawcy. Rozpatrzenie zapytań, uwag i reklamacji, następuje w najszybszym możliwym terminie, nie później jednak niż w terminie 14 dni roboczych. Odpowiedź na reklamację zostanie wysłana na adres korespondencyjny lub na wniosek klienta pocztą elektroniczną.

Wersja Regulaminu: 30.03.2020 r.